Reparationsservice: O

Øvrige  A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z  Æ  Ø  Å 

OKI

Til hjemmeside

E-mail: info@oki.dk

Måtte du have en klage eller en defekt ved dit produkt, vil vi gerne bede dig om at kontakte OKI's kundeservice.

OKI Systems (Danmark) A/S
Herstedøstervej 27
2620 Albertslund

Tlf.: 43 66 65 00
Fax: 43 66 65 90

På alle vores produkter gælder garantien fra den relevante fabrikant.

Du kan sende en serviceforespørgsel i forbindelse med en reparation ved at klikke her.

Olympus

Til hjemmeside

Produkterne har 2 års fabriksgaranti.

Måtte du have en klage eller en defekt ved dit produkt, vil vi gerne bede dig om at tage kontakt til Olympus’ kundeservice.

På alle vores produkter gælder garantien fra den relevante fabrikant.

For spørgsmål om service og support kan du også altid henvende dig til servicecentret:

Olympus Danmark A/S
Tempovej 48-50
2750 Ballerup
Tlf.: 44 73 47 00

Kundeservice, reparation og reservedele
Tlf.: 44 73 47 10
Fax: 44 73 47 11

E-mail:
Foto og digitale kameraer: di.support@Olympus-europa.com
Service & reparation: fotoservice@Olympus.dk

Du kan også sende en e-mail ved at klikke her.

Outdoorchef

Til hjemmeside

Måtte du have en klage eller en defekt ved dit produkt, vil vi gerne bede dig om at følge nedenstående procedure.

1. Tag kontakt med en af vores servicemedarbejdere pr. telefon eller online chat
2. Vores serviceteam vil notere klagen og indhente de nødvendige oplysninger
3. Vores serviceteam vil lave en aftale med dig om, hvor og hvornår produktet kan blive afhentet hos dig
4. Vores serviceteam vil sende dig et RMA-nr.
5. Læg en kopi af redcoons købsfaktura ved produktet og skriv tydeligt dit RMA-nr. uden på emballagen
6. Dit produkt vil blive afhentet og sendt til en autoriseret servicevirksomhed
7. Efter reparation vil produktet blive afleveret hos dig igen

På alle vores produkter gælder garantien fra den relevante fabrikant.

Hvis skaden ikke er en fejl ved selve produktet, men f.eks. forårsaget ved ukorrekt anvendelse eller en af de øvrige garanti-udelukkelsesgrunde (se ”garanti”), pålægges kunden selv eventuelle transport- og reparationsomkostninger. Dette gælder også hvis produktet ikke er omfattet af garantien.

For spørgsmål om service og support kan du altid henvende dig til servicecentret ved at klikke her.

Godkendt sikkerhed

SSL

Køb sikkert hos redcoon

Visa & MasterCard

Forslag?

Din mening er vigtig for os - bedøm vores webshop!
Udfyld form

Skjul denne meddelelseFor at kunne tilbyde dig den bedst mulige oplevelse, tilpasser vi vores hjemmeside til dine behov ved at gemme dine indstillinger og valg i cookies. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. For yderligere information omkring cookies, klik her.