Annullering, Fortrydelsesret og Bytning

 Annullering

Hvis du ønsker at annullere en eksisterende ordre, som endnu ikke er blevet sendt afsted fra vores lager, bedes du kontakte vores kundeservice pr. telefon, chat eller e-mail. Er beløbet allerede blevet betalt, så tilbagebetales det til din bankkonto eller betalingskort, når ordren er blevet annulleret.

Hvis din ordre er blevet sendt afsted, kan du vælge at nægte modtagelse af pakken. Informer vores kundeservice om dette, så de kan sørge for, at du får tilsendt en anden vare, eller at du får dit beløb tilbagebetalt igen, når pakken kommer retur til vores lager.

 Fortrydelsesret

Forsikringserklæring

Transportskade
Er din vare uheldigvis blevet beskadiget under transporten, bør du kontakte vores kundeservice inden for 24 timer efter modtagelsen af varen. Du vil så blive hjulpet igennem proceduren for returnering og bytning såfremt ønsket.
For at kunne hjælpe dig har vi brug for, at du udfylder denne forsikringserklæring og retunerer den til os pr. e-mail , fax eller post.

E-mail: service@redcoon.dk

Post-adresse:
Farum Gydevej 64
3520 Farum

 Bytning

Vi hjælper gerne med at få din vare byttet inden for fortrydelsesretten, hvis den ikke skulle leve op til dine forventninger. Kontakt blot vores kundeservice, som vil guide dig igennem proceduren.

Godkendt sikkerhed

SSL

Køb sikkert hos redcoon

Visa & MasterCard

Forslag?

Din mening er vigtig for os - bedøm vores webshop!
Udfyld form

Skjul denne meddelelseFor at kunne tilbyde dig den bedst mulige oplevelse, tilpasser vi vores hjemmeside til dine behov ved at gemme dine indstillinger og valg i cookies. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. For yderligere information omkring cookies, klik her.